Yorum bırakın

BU KAPIDAN 51 YAŞINDA GİRDİ, 4 AY SONRA 28 YAŞINDA BU KAPIDAN ÇIKTI- 4 AYDA 34 KİLO ZAYIFLAMA BAŞARISI

Bana herkes nasıl başardığımı soruyor, sadece “uyuyordum uyandım  diyorum.

Öyle derin uyuyormuşum ki, uyuduğumun bile farkında olamamışım!

Bu süreçte başardığını, gün gün izlediğim, yüzündeki ışıltının her gün arttığını gördüğüm, yeme bağımlısı  bir arkadaşın ısrarı ile biraz özenerek, ben de bu sürece katıldım. 

Kilomdan dolayı, benim öyle kendimi çevreden soyutlamam, gizli saklı yemek yemem, yiyecek tüketirken etrafımdakilerden utanmam, başkaları tarafından eleştirilmem hiç olmadı. Eşim son zamanlarda ”ablana benzeyeceksin diye korkuyorum” diyordu. Yok artık, daha neler diyerek 96 hatta 97’yi buldum, derken doktorların sebebini bulamadıkları sağlık problemlerim başladı.

Merdiven çıkmakta zorlanmaya, hatta tutunmadan çıkamamaya başladım, sürekli bir fiziksel yorgunluk, tükenmişlik hissi, nedeni bilinemeyen bacak ağrıları, sabahları kalktığımda birkaç dakika süren taban ağrılarımın, tükettiğim gıdalar ile gelen kilolardan, üstüne; bu kilolar ile hareket kabiliyetimi tamamen kaybettiğimi bilemedim, çünkü hala uyuyordum.

ZAYIFLAMA HİKAYESİ VE DEĞİŞİM FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYINIZ.

 

Hızlı ve aynı zamanda kalıcı zayıflamak hayal değil. Gelişerek zayıflama yöntemi ile kısa zamanda kalıcı zayıflamak mümkün. Bu yöntemle hızlı ve kalıcı zayıflayarak siz de başaranlar arasına katılmak ister misiniz? Önce sistemde zayıflayanların resimli zayıflama başarılarını inceleyin.

 

HK Performans hızlı zayıflama başarıları için TIKLAYINIZ .

ETİKET: Zayıflama hikayesi, zayıflama başarısı, gerçek zayıflama başarısı, hızlı zayıflama başarısı, kalıcı zayıflama başarısı, online zayıflama başarısı, şaşırtan zayıflama başarısı, ibretlik zayıflama başarısı, gelişerek zayıflama başarısı, hızlı ve sağlıklı zayıflama başarısı, çabuk zayıflama başarısı, acil zayıflama başarısı, zayıflama hikayesi, hızlı zayıflama hikayesi, gerçek zayıflama hikayesi, resimli zayıflama hikayesi, kalıcı zayıflama hikayesi, online zayıflama hikayesi, kilo verme, hızlı kilo verme başarısı, sağlıklı kilo verme başarısı, online kilo verme başarısı, çabuk kilo verme başarısı, sağlıklı kilo verme başarısı, zayıflama hikayesi, hızlı zayıflama hikayesi, online zayıflama hikayesi, kalıcı zayıflama hikayesi, gelişerek zayıflama hikayesi, şaşırtan zayıflama hikayesi, ablamın zayıflama hikayesi, en etkili zayıflama hikayesi, ibretlik zayıflama hikayesi

Yorum bırakın